Sant Josep de Calassanç 2016

Avui tota l'escola s'ha capgirat! Diumenge 27 de novembre és el dia de Sant Josep de Calassanç i, avui divendres, totes les etapes de l'escola ho han celebrat!

Infantil
Els més grans de primària han preparat la tradicional fireta de Sant Josep perquè els més menuts juguessin u superessin les proves que els havien preparat. I ens hem sumat a la moda de les Menniquin Challenge!!
Si voleu saber tota la informació i veure totes les fotos del Torrent, entreu al seu blog.

Primària
Els més grans han preparat la fireta per la resta de nens i nenes de l'escola. A més, també hem fet dues Mannequin Challenge, una al pati blau i l'altra al pati de dalt! Ha quedat xulíssim!!
I a la tarda en hem reunit tots per fer un un berenar conjunt!

Estigueu atents als blogs de primària! Allà hi trobareu totes les fotos i els mannequins challenge!

ESO
1r i 2n d'ESO hem anat a fer una jornada esportiva a la Laru. 3r han anat al Parc Forestal i 4t ens hem dividit entre els que hem anat al parc mediambiental de Gualba i els que ens hem sumat a la Caminada per la Pau a Montserrat amb altres companys de les escoles pies.

Batxillerat
Els alumnes de 1r han anat al Vilar de Blanes, els de 2n han fet un dinar al santuari de Lourdes.

FP
Els alumnes d'FP també han fet una barbacoa a Lourdes. Però cal tenir en compte que els d'esports han fet una jornada solidària: alguns han acompanyat avis de la Llar de l'Amistat i els altres han ajudat els més petits de la casa a organitzar la fira de Sant Josep de Plaça i Torrent. Gràcies!

Infantil

Primària
I a la tarda en hem reunit tots per fer un un berenar conjunt!

ESO

Batxillerat