Alumnes de cicles participen en el projecte Port Innova

Els alumnes de primer del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat participen en el projecte de Port Innova 2017.

El projecte consisteix a posar en contacte empreses que formen part del port de Barcelona. Aquestes empreses plantegen reptes reals que tenen i els alumnes han de proposar solucions a través d'un procés col·laboratiu d'analitzar el problema, elaborar solucions i plantejar-les a l'empresa per tal que en facin una valoració.

De moment els alumnes ja han visitat Transmediterranea i Hutchinson Best.

De moment els alumnes ja han visitat Transmediterranea i Hutchinson Best.