AMPA - Taller de salut i benestar

L’AMPA ens convida a participar un any més del taller de benestar i salut a través de la pràctica del ioga de polaritat, la relaxació i la meditació. Amb aquest tipus de ioga es fan estiraments suaus per treballar el camp energètic. A més, s’apliquen tècniques de respiració conscient que produeixen grans beneficis i ajuden a modificar l’estat mental i físic.

Els encarregats de guiar el curs són la terapeuta Carmen Guillen i el metge Nelson Antoine, que des del 2005 han fet tallers de reflexologia a la nostra escola.

Objectius:
Eliminar o disminuir els nivells d’estrès
Connectar amb nosaltres mateixos
Aprendre a viure el moment
Calmar la ment
Connectar amb el nostre cos
Aprendre a concentrar-se

Metodologia:
Es faran 4 sessions d’una hora i mitja on s’impartiran les nocions bàsiques de l’atenció i la concentració per aprendre a connectar amb el nostre cos i aconseguir calmar la ment.

Es faran dues sessions setmanals i cada interessat haurà d’escollir l'horari que li vagi millor.

Dimecres 15, 22 de febrer i 1 i 8 de març

- opció A: de 18.30 a 20.00 h
   - opció B: de 20.00 a 21.30 h

El preu del curs és de 50€ per adult i 25€ per fill (a partir de 8 anys). Aquest import s’haurà d’abonar als responsables del taller durant el primer dia de classe. Les sessions es faran al pavelló de l'edifici de Plaça.

Si hi esteu interessats, només cal que envieu un correu a la Carme Guillen a cguillen_sr@hotmail.com o al telèfon 687805654. Recordeu que heu d’especificar totes les dades personals, escollir l’opció d’horari que us sigui més còmoda i indicar quants participants hi assistireu (amb fills o sense).

Us hi esperem!

Associació de Mares i Pares de l’Escola Pia de Mataró