DAM i DAW fan tallers al Tecnocampus

El dijous i el divendres, els alumnes de primer dels cicles formatius de grau superior DAM i DAW van participar en tallers LINNK al Tecnocampus.

Els d'aplicacions multiplataforma van fer una introducció a Arduino, tot descobrint el món de l'IoT (Internet of Thing) i coneixent les eines de programació necessàries per crear projectes amb aquest dispositiu que es caracteritza per una banda, per ser molt econòmic i per l'altra, tenir una gran comunitat que realitza projectes amb aquesta eina.

Els d'aplicacions web han assistit a un taller de videojocs amb Javascript-Jquery. Es tracta d'una llibreria que permet programar de forma molt més integrada per a diversos navegadors facilitant l'ús de la programació en Javascript.