Escola Pia Igualada visita les aules de 5è

Aquest curs a 5è hem iniciat el projecte E-TAC amb la introducció a les aules d’ordinadors Chromebook. La finalitat és que, a partir dels objectius del curs i de cada àrea, podem aportar recursos, idees o activitats en les quals l’ús de la tecnologia sigui un valor afegit i també pretenem aconseguir millorar les competències digitals dels nostres nens i nenes.

Aquesta prova pilot ha despertat interès! Ahir mateix vam rebre la visita de representants de l’Escola Pia d’Igualada que s’han interessat per aquest projecte. Van venir a veure com treballaven els alumnes, saber quines activitats fan i quines eines utilitzen.