Alumnes de DAM participen a la Hackathon del TecoCampus

El cap de setmana del 9 al 12 de febrer alguns alumnes de 1r de DAM de l'escola Pia Santa Anna de Mataró ens vam engrescar a participar a la primera Hackathon organitzada pel TecnoCampus Mataró.

La temàtica que havien de tenir les aplicacions resultants de la Hackathon havia de ser de contingut ecològic o que fomentessin l'ús del transport públic, ja que "Som Hackathon" és una iniciativa de l'Ajuntament de Mataró, el TecnoCampus i la cooperativa Som Mobilitat.

L'experiència va ser realment única i alguns de nosaltres estem segurs que repetirem, ja que el fet de tenir la possibilitat de pensar i crear una aplicació des de zero, en un marge d'unes 17 hores, repartides entre divendres, dissabte i diumenge, és una vivència única.

El fet potser més sorprenent per a nosaltres va ser la possibilitat de formar equip amb nois i noies d'altres disciplines, per exemple alumnes de Màrqueting o d'Administració i Direcció d'Empreses. Aquesta situació ens va permetre descobrir i aprendre una quantitat de coses noves que en un futur ens podran servir per a la nostra realitat en el món laboral.

Carlos Alonso

Carlos Alonso