Conveni de col·laboració entre l'escola i Sensali

Avui s'ha fet la signatura formal del conveni de col·laboració entre Toni Aguilar (director gerent d'Escola Pia de Mataró) i Purificación Martínez (directora comercial de Sensalia, SL).

Aquest conveni, a part de les estades de pràctiques d'alumnes a la seva empresa, és el primer que contempla fer formació professional en règim dual.

La formació dual contempla que les empreses contractin alumnes de cicles formatius mentre estan fent el segon curs, i que aquesta tasca laboral remunerada serveix per avaluar les matèries equivalents que deixen de fer al centre.