L'hora del conte a primària

Enguany a primària volem promoure L’HORA DEL CONTE, una nova iniciativa que durem a terme a la biblioteca de l’escola. Cada dos divendres, pares, mares, avis, amics, tiets i tothom qui ho vulgui, podrà venir a l’escola a explicar un conte als nens i nenes de primària que vulguin gaudir d’aquesta activitat.

L’objectiu és que els nens aprenguin a valorar la lectura a més d’incentivar la participació a l’escola d’amics i familiars.

La primera Hora del conte es va fer el dia 3 de març a càrrec de l’Esteve Guardiola de la llibreria Buc de Llibres de Mataró, expert conta-contes de la ciutat.

Aquest divendres 17 de març l'encarregat d'explicar contes ha estat en Tomàs Miralles.

Les següents sessions es faran els dies 7 i 28 d’abril, 12 i 26 de maig i 16 de juny, sempre durant l’extraescolar de biblioteca a partir de les 5 de la tarda. Si us animeu a participar-hi com a conta-contes, només cal que ompliu el següent enllaç per triar la data que us vagi millor per venir a l’escola.

Estem convençuts que pot ser una iniciativa molt enriquidora per alumnes i famílies i esperem que us animeu a participar-hi.