Un any més d'entrepà solidari!

Un any més torna l’entrepà solidari!

Des de fa anys que, per aquestes dates, l’alumnat i professorat de l’escola de Mar contribueixen i gaudeixen de l’entrepà solidari.

Aquesta campanya pretén recollir diners per al mateix projecte del futbol solidari d’enguany: l’equipament de les noves aules dels cursos del cicle de secundària i batxillerat al col•legi de l’Escola Pia de Thiaroye de Pikine, al Senegal. El projecte està gestionat per l’Escola Pia Senegal.

Un dia a la setmana (els dijous), es vendran entrepans per esmorzar a un preu de 2€, dels quals un es destina a la confecció de l’entrepà i l’altre, íntegrament, es destina a la causa solidària.

Els alumnes i professors tenen fins el dia abans per fer la comanda a classe i pagar l’entrepà als delegats/des, i el dia assenyalat els faran arribar els entrepans demanats.

Els dies en què es podrà obtenir l’entrepà solidari seran el 2, 9, 16, 23 i 30 de març i el 6 d’abril.

Val a dir que els entrepans són força grossos i valen molt la pena. Es pot triar entre 5 sabors: formatge, llonganissa, pernil dolç, nocilla o truita de patates.

L’any passat es van arribar a recollir 3.350€, esperem un èxit similar o superior que el d’aquesta fita!

Un any més torna l’entrepà solidari!