Show Cooking amb Paula Alòs de MasterChef Júnior

Pocs cops una escola pot presumir de tenir una alumna que guanya un concurs de la tele. Nosaltres en podem presumir perquè la Paula Alòs, alumna de 5è de primària, va guanyar l’última edició del concurs de cuina MasterChef Júnior.

L’AMPA ens proposa assistir a una demostració de cuina amb ella. La Paula ens ensenyarà a fer galetes, com decorar bases de pastissos i moltes altres especialitats i sorpreses.

La demostració culinària es farà a la cuina del menjador de Plaça aquest proper dijous 23 de març a les 7 de la tarda. Si esteu interessats a assistir-hi, només cal que ompliu el següent formulari d’inscripció. El nombre límit de participants és de 150 persones. Un cop s’acabin les places, el formulari es tancarà automàticament.

Esperem que us animeu a participar-hi!

Ben atentament,

AMPA de l’Escola Pia de Mataró

Esperem que us animeu a participar-hi!

Ben atentament,

AMPA de l’Escola Pia de Mataró