Som entitat col·laboradora de la Fundació Bertelsmann

Ahir en Toni Aguilar, director d'EP Mataró, va recollir la placa d'entitat col·laboradora de la Fundació Bertelsmann. Aquesta entitat té com a objectiu l'impuls de la Formació Professional, sobretot en la modalitat Dual.

El nostre centre oferirà el curs que ve els cicles formatius de grau superior d'administració i Finances, de desenvolupament d'aplicacions multiplataforma i web en aquesta modalitat dual.

L'FP Dual permet que alumnes d'aquests cicles puguin fer un segon curs alternant els estudis amb el treball en una empresa del sector. A part de la retribució laboral, aquesta opció els permet convalidar continguts d'aprenentatge, atès que els aprenen a la mateixa empresa mentre treballen.