XI Setmana de la informació i l'orientació professional

Del 27 al 31 de març se celebra la XI Setmana de la informació i l'orientació professional a Mataró.
Com cada any per aquestes dates, torna la SIOP amb tota l’oferta formativa que ofereix la ciutat i la comarca amb l’objectiu de proporcionar informació d’estudis i assessorament personalitzatper facilitar una presa de decisions educatives ajustada, realista i coherent.

I és així perquè hi ha molts factors que intervenen en el moment d’escollir uns estudis, però dos dels més importants són, per una banda, conèixer en profunditat l’oferta formativa existent: estudis, condicions d’accés, durada, continguts, sortides laborals un cop acabada la formació, lloc de realització, etc. i, per l’altra, saber quins són els vostres interessos i motivacions, tenir clar on voleu arribar i decidir quin camí triar tenint en compte tota aquesta informació.

Així doncs, tant si sou alumnat escolaritzat, com famílies, professorat o ciutadania en general hi trobareu tota la informació per arribar a aquest propòsit. De ben segur us serà de gran utilitat.