Administració i màrqueting celebren Creatividad al Corto

Ahir a la tarda es van fer un acte amb els alumnes de 2n dels CFGS d'Administració i Finances i Màrqueting i Publicitat, enmarcat en la celebració de la Diada.

En la primera part d'aquest acte, quatre exalumnes d'aquests cicles formatius (Sofía Cebrián, Marc Gaixas, Jaume Alsina i Marc Cisa) ens van explicar la seva trajectòria formativa i professional, donant tots ells el consell d'invertir en els valors personals, el caràcter emprenedor  i la inquietud en la formació per gaudir del què fem després.

A la segona part es van fallar els premis al 4t Concurs Creatividad al Corto, que aquest any van guanyar els alumnes del CFGS Màrqueting i Publicitat, Jose Párraga, Xavi Vives, Juanma Cobos i Sergi Díaz.