Entrepà solidari - un èxit de recaptació!

Aquest passat dijous 6 d’abril va acabar la campanya de l'Entrepà Solidari d’aquest any. Segons les dades, es confirmen les bones sensacions que teníem: ha estat tot un èxit!

Hem tancat amb un total de 7.347€, que signifiquen uns 3.673 entrepans venuts. Un nou rècord que hem aconseguit entre tots! Des de pastoral volem donar-vos les gràcies a tots, alumnes, famílies, professors,  tutors, delegats, coordinadors, personal de menjador... És un èxit de tots!

Com bé sabeu, l'objectiu era recaptar diners al projecte d'equipament de l'Escola de Thiaroye de Pikine, al Senegal. Dels dos euros que costava l'entrepà, un anava destinat al projecte solidari i, per tant, són 3.673€ que enviem cap al Senegal!

Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat!

Equip de Pastoral

Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat!

Equip de Pastoral