AMPA - Curs d’anglès inicial per a viatgers

L’AMPA convida pares, mares, avis, àvies i tothom que tingui ganes d’aprendre anglès a participar d’aquest curs de nivell inicial especial per fer-se entendre en els viatges.

Es faran dos grups diferents. Les sessions del primer grup es faran del 17 de maig al 14 de juny, cada dimecres de 19.30 a 21 h. El segon grup farà les classes cada dijous del 18 de maig al 15 de juny a la mateixa hora, de 19.30 a 21 h. Les sessions es faran en una aula del primer pis de l’edifici de Mar i l’encarregada de guiar aquests cursos serà la Julie Graham, professora nadiua. El preu del curs és de 32,50€ que s’hauran d’abonar durant el primer dia de classe a la professora.

Amb aquestes classes aprendrem a comunicar-nos per preparar una estada a l’estranger, reservar una habitació d’hotel, preguntar direccions, demanar el preu als bars i botigues o demanar l’hora. Una petita guia pràctica per poder moure’ns pel món!

Si hi esteu interessats, només cal que ompliu el següent formulari d’inscripció, que es tancarà quan s’ocupin a les 10 places que s’ofereixen per a cada grup.

Esperem que us animeu a participa-hi!

Associació de Mares i Pares de l’Escola Pia de Mataró

Esperem que us animeu a participa-hi!

Associació de Mares i Pares de l’Escola Pia de Mataró