Berenar solidari + festa de l'escola

Després de l’èxit del berenar solidari de l’any passat, volem repetir i fer-ho encara més gran. Aquest divendres 26 de maig, els alumnes de primària faran pastissos i coques i totes les famílies de l’escola esteu convidades a berenar. Els diners recaptats aniran destinats a l’associació Humanity Wings, hereva del Netegem la Guerra, creada per alumnes de l’escola i que té l’objectiu d’ajudar els refugiats dels camps grecs i sirians.

Per fer més gran aquest acte, escola, AMPA i totes les associacions del centre ens hem posat d’acord per fer del berenar una gran festa compartida. Al llarg de la tarda, i mentre duri el berenar, podrem gaudir de música en directe, de demostracions d’extraescolars i de balls de zumba i de la geganta Anna. També tindrem amb nosaltres els companys de l’Erol, de Mou-te i dels Amics del Senegal. L’AMPA ens prepararà unes begudes ben saludables i acabarem amb un concert del grup ANDANA que ens brindarà un gran final de festa! I segurament tindrem alguna sorpresa més!

Us esperem divendres a partir de les 16.45 al poliesportiu de l'edifici de Plaça.

Veniu a la festa i gaudiu d’un gran acte solidari!

Veniu a la festa i gaudiu d’un gran acte solidari!