Fira Playmobil a l'escola

Aquest proper cap de setmana, dies 13 i 14 de maig, se celebra a la nostra escola la primera fira lúdica i de col·leccionisme de Playmobil!

La fira, organitzada per l'entitat Click Factory Fest, compatarà amb una gran quantitat d'activitats infantils per realitzar en família. Hi haurà taller de pintar cares, de xapes, de caretes, de diorames, etc.

Per participar-hi, només cal comprar l’entrada a un preu de 3 euros, excepte els menors de 3 anys que tenen l'entrada gratuïta. Entre tots els participants sortejaran nombrosos lots de productes Playmobil.

La fira és solidària i, per aquest motiu, tots els diners recaptats aniran destinats a fer una donació al Fepccat (Federació Catalana d'Entitats de Paràlisi Cerebral). A més, es farà una recol·lecta de productes alimentaris que es lliraran al Banc d'Aliments. Per cada producte que es doni, els participants rebran un número de la rifa.