Jornada d'Esport i Convivència de 6è a Moià

L’Escola Pia de Moià ha acollit avui la Jornada d’Esport i Convivència que aplega els alumnes de sisè de primària de tots els col·legis de l’Escola Pia de Catalunya. Més de 1300 alumnes i 120 professors de tot Catalunya han participat d’una jornada esportiva amb alumnes i professors d’altres escoles.

Els alumnes han pogut practicar activitats i modalitats esportives de tot tipus gràcies en bona part a la col·laboració d’una gran part d’entitats i clubs de la ciutat.

Ben aviat tindreu tots els detalls i totes les imatges al blog de 6è!

Ben aviat tindreu tots els detalls i totes les imatges al blog de 6è!