Resultats del Recicla Cultura 2017

Ja hem fet el tancament de la campanya Recicla Cultura d'aquest any. Vam recaptar 704 euros que aniran destinats als cursos d'alfbetització de Servei Solidari!  Un molt bon resultat. Enhorabona!

Moltes gràcies a tots els que hi vau participar: alumnes, famílies i professors que vau comprar llibres i al grup de voluntaris que vau fer la gran tasca de vendre i classificar els llibres. També molt bona venda dels punts de llibre i els pins fets pels alumnes de la USEE i gràcies també als nois i noies del Netegem la Guerra que es van voler sumar a la celebració de Sant Jordi!

Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat!

Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat!