Vespres amb Judit Neddermann i The Free Fall Band

Aquest dijous 25 tirem la casa per la finestra amb els últims Vespres de Santa Anna del curs. Rebrem la visita de la cantant Judit Neddermann i del grup The Free Fall Band, tots exalumnes de l’escola i que actualment estan triomfant en el món de la música.

L’acte constarà d’una entrevista i xerrada inicial dels ponents que ens explicaran la seva trajectòria professional. Posteriorment podrem gaudir en directe d’una selecció de les seves cançons.

L’acte es farà al poliesportiu de l’edifici de Plaça aquest dijous 25 a les 7 de la tarda. Si esteu interessats a assistir-hi, agrairíem que omplíssiu el següent formulari d’inscripció per tal de tenir una orientació.

Estem molt il•lusionats que els nostres exalumnes tornin a l’escola i de poder gaudir de tot els que ens puguin explicar i d’aquest petit concert!

Us hi esperem!

Us hi esperem!