Acte de clausura del projecte Sesame 2017

Un any més a l’escola hem emprès el projecte Sesame, una iniciativa europea que relaciona joves estudiants d’FP amb mentors que els ajuden a desenvolupar els seus projectes d’emprenedoria social.

Ahir al vespre al Cafè del Mar, l’Escola Pia Mataró i Servei Solidari d’Escola Pia Catalunya van convidar alumnes mentorats, empresaris que han fet de mentors, escoles de la ciutat i persones interessades a l’acte de clausura del Sesame d’enguany.

Es va presentar el projecte, vam gaudir d’una xerrada de la Gemma Pérez, experta en mentoria i coaching, i un alumne que ha estat mentorat i un empresari que ha fet de mentor ens van explicar les seves experiències.

Al cap i a la fi, ser mentor o ser mentorat no només serveix per un creixement professional o acadèmic, sinó que va molt més enllà i tots asseguren que el creixement més important és personal.

L’any vinent el Sesame continuarà i alumnes i mentors desitgen que s'hi sumi més gent. Servei Solidari ha presentat un manual per si altres escoles estan interessades a exportar aquest projecte als seus centres i, si és necessari, els ajudaran en el procés d’implementació.