CFGS DAM i DAW - últimes places!

Dins del nostre itinerari professional d'informàtica i comunicacions, aquest curs iniciem l'oferta en format DUAL dels dos cicles formatius de grau superior:

- Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma
- Desenvolupament d'aplicacions web

Aquests dos cicles permeten que l'alumne cursi el seu primer any de forma presencial, però que a segon, després d'un període curt de pràctiques a l'empresa, i sempre que es consideri adequat, el mantingui de forma remunerada a mitja jornada al llarg de tot el curs. Això permet que hi hagi una part de les competències professionals que l'alumnat adquireix a través de la pràctica real en el seu lloc de treball, però que el nostre centre va avaluant al llarg del curs.

Si esteu interessats a cursar aquests estudis, només cal que envieu un correu a mataro@mataro.epiaedu.cat

Us adjuntem els pdf dels cursos per si voleu donar-hi un cop d'ull.

Si esteu interessats a cursar algun d'aquests estudis, adreceu-vos a la secretaria de l'escola (plaça del Pare Joan, núm. 1, de 9 a 13 i de 16 a 18 h). Per conèixer tota la documentació que necessiteu per fer la preinscripció i matrícula, accediu al següent enllaç.

Trobareu informació addicional a:
- la web d'FP Dual del Departament d'Ensenyament.

- Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma
- Desenvolupament d'aplicacions web

Us adjuntem els pdf dels cursos per si voleu donar-hi un cop d'ull.

Trobareu informació addicional a:
- la web d'FP Dual del Departament d'Ensenyament.