Els nens i nenes de P5 dinen al menjador de Plaça!

A principis de juny arriba l’esperada visita dels nens i nenes del menjador de P5 al menjador de l’escola dels grans! Del Torrent han anat a dinar a l’edifici de centre. Aquest canvi promou que aquests infants es facin una idea de com serà el menjador del proper curs i es familiaritzin amb els nous monitors/es i les cuineres del menjador. Per aquest motiu baixem a dinar i després aprofitem per anar a jugar al gran pati dels nens/es de primer.

La visita és breu però divertida i plena d’emocions. Prepara els petits pel canvi d’etapa i pels nous reptes mentre van assimilant que es fan grans. I aquest dia es van sentir moooolt grans!

Iols Trapote

Iols Trapote