FP dual - Conveni amb l'empresa Buypower

Aquest matí el Sr Angel Villanueva, de l'empresa Buypower, SL, i en Toni Aguilar, director gerent de la nostra escola, han signat un conveni de col·laboració que, entre d'altres coses, permetrà que els nostres alumnes dels cicles formatius de grau superior d'administració i finances, de programació multiplataforma i web puguin participar d'aquesta empresa en format de formació dual.

Buypower és una entitat consolidada en el sector de la consultoria de compres per a empreses.