Llibres de text 2017-2018

Un any més iniciem la campanya de llibres a l’escola per aquest proper curs 2017-2018. Recordeu que teniu dues vies per adquirir els llibres dels vostres fills i filles: o la reserva mitjançant comanda al mes de juliol o la compra directa durant els dies de botiga del mes de setembre.

Tant si opteu per un camí o un altre, és important que us descarregueu la llista de llibres del curs que farà el vostre fill/a l’any vinent. Aquestes llistes també les trobareu a les recepcions de Plaça i Mar.

Reserva de llibres
Aquesta opció us permet despreocupar-vos dels llibres durant l’estiu. Marqueu els llibres que necessiteu, poseu el nom i cognoms de l’alumne/a i la forma de pagament que us sigui més còmoda. Deixeu el full de comanda a les bústies que trobareu a les recepcions de Plaça i Mar abans del dia 12 de juliol i el vostre fill/a es trobarà els llibres a l’aula el primer dia de curs.

Botiga
La botiga s’obrirà del 4 al 8 de setembre a l’edifici de Mar. Allà podreu comprar els llibres directament i fer pagament en efectiu o amb targeta de crèdit.
L’horari de la botiga serà de 9 a 14 i de 15 a 18 h.
A més, durant els dies 14 i 15, 25 i 26 de setembre obrirem de 9 a 15 h per atendre compres puntuals d’optatives, canvis i incidències.

Tant si feu la reserva com si veniu a la botiga, tots els llibres de text i de lectura tenen un 5% de descompte.

1r de primària

(Per descarregar-vos el full de llibres, col·loqueu-vos sobre el pdf i cliqueu la icona de la fletxa que apareix. La imatge es farà gran i només caldrà que la descarregueu).

2n de primària

(Per descarregar-vos el full de llibres col·loqueu-vos sobre el pdf i cliqueu la icona de la fletxa que apareix. La imatge es farà gran i només caldrà que la descarregueu).

3r de primària

4t de primària

5è de primària

6è de primària

1r d'ESO

2n d'ESO

3r d'ESO

4t d'ESO

Cicles formatius

Reserva de llibres

Botiga
L’horari de la botiga serà de 9 a 14 i de 15 a 18 h.

1r de primària

2n de primària