Pia&Go Un repte saludable!

Anoteu a les vostres agendes el 29 d'octubre de 2017. En farem una de grossa! El Pia&Go, una proposta d'energia solidària d'Escola Pia!

PIA&GO neix de la voluntat de crear  una comunitat de persones interessades a fer que un hàbit saludable com és l’exercici físic sigui també un motor per promoure accions solidàries. Una energia que es quantifiqui en la suma dels kms dels participants, i s’expressi en activitats obertes per a tothom.

PIA&GO llença el seu primer repte col·lectiu, i per això us convida a anar a Mataró el diumenge 29 d’octubre de 2017, per participar en una cursa que es podrà fer caminant, corrent, o en bicicleta. Aquest cursa vol promoure els hàbits saludables, i per això hi haurà diferents nivells de dificultat, per tal que tothom hi pugui participar.

Els kms que sumem aquest dia es transformaran en una acció solidària, que enguany anirà destinada a l’acollida de refugiats i desplaçats. Per fer-ho possible necessitem comptar amb una gran participació. T’hi esperem!

Si vols rebre més informació sobre la PIA&GO, podeu omplir aquest formulari o anar a la pàgina web de la iniciativa!