Beques per a alumnes amb NEE 2017-2018

Aquí teniu tota la informació sobre la convocatòria de beques per als alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu (NEE) del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports per aquest curs 2017-2018. Aquestes beques van dirigides a tots els alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu, derivada d'una discapacitat o trastorn greu de conducta.

Com cada any, les sol•licituds s'han de fer telemàticament. La data límit per presentar a la secretaria de l'escola les sol•licituds amb tota la documentació addicional és el 28 de setembre.

Informació, documentació, requisits i taxes

Informació, documentació, requisits i taxes