Manifest Escola Pia Catalunya

Aquests dies estem vivint un moment de molta intensitat i des de l’escola creiem que no ens podem quedar al marge de la situació del país i de tots els fets que estan ocorren davant la convocatòria del referèndum de l’1 d’octubre.

Des de l’absolut respecte a la llibertat d’opinió, us fem arribar el manifest que ahir l’Escola Pia de Catalunya va fer públic.

L’Escola Pia de Catalunya, entitat compromesa amb els drets fonamentals de les persones i dels pobles, davant els fets que estan succeint al nostre País, fa públic aquest manifest:

Condemnem les accions dutes a terme contra les institucions catalanes i els membres del nostre poble, les quals entenem contràries als principis essencials de la democràcia i de la llibertat d’expressió.

Defensem el dret a participar de forma pacífica i cívica en les manifestacions i accions de denúncia d’aquesta situació.

Defensem el dret del Poble de Catalunya a ser consultat sobre el seu futur.

La nostra Escola sempre ha vetllat per la llibertat d’opinió i d’expressió i constantment ho intentem incentivar entre l’alumnat i les famílies. Tal com marquem en el nostre estil metodològic, treballem per formar persones lliures, autònomes, crítiques i reflexives i, en aquests moments, no pot ser menys. Com sempre, vetllarem per ser exemple de diàleg i a promoure i respectar les opinions dels alumnes i les famílies. El nostre objectiu és afavorir sempre actituds de Pau i de convivència.

Escola Pia Mataró

Defensem el dret del Poble de Catalunya a ser consultat sobre el seu futur.

Escola Pia Mataró