Aturada de país - 3 d'octubre

Des de Taula per la Democràcia, entitat composta per diverses institucions socials, sindicals i empresarials, s’ha convocat una aturada de país per demà, dia 3 d’octubre.

Des de l’escola manifestem el màxim respecte a les opinions i les ideologies i rebutgem qualsevol acte de violència, vingui d’on vingui. És per això que l’Escola Pia Catalunya ha decidit adherir-se a la convocatòria de demà.

Davant d’aquesta situació excepcional, des de l’escola no podem garantir el seguiment habitual de les classes. Tot i així, cobrirem amb els serveis mínims essencials que marca el Departament d’Ensenyament per tal de permetre l’assistència dels alumnes a les aules: un membre de l’equip directiu per edifici i un docent per cada 6 aules.

El servei de menjador també quedarà afectat ja que no podem assegurar quina serà l’afectació en les empreses de càtering que treballen a l’escola. D’altra banda, l’acollida i les extraescolars queden anul•lades. En aquests casos, l’escola abonarà a les famílies la part proporcional.

Som conscients i lamentem l’afectació que pugui tenir aquesta aturada de país en el vostre dia a dia habitual i us demanem que, a aquelles famílies que necessàriament hàgiu de durs els vostres fills a l’escola, la màxima puntualitat perquè les portes, que normalment són obertes, romandran tancades fora de les hores d’entrada i sortida.