CASTANYADA SOLIDÀRIA

Els alumnes de segon de FP Màrqueting i Publicitat realitzaran un esdeveniment el dia 31 d’octubre relacionat amb la castanyada i Halloween.

Per celebrar la castanyada, festa tradicional catalana, organitzaran tres punts de venda: Santa Anna Centre, Santa Anna Mar, i El Torrent, on es podran trobar panellets artesanals, elaborats pels mateixos alumnes, i castanyes.  A la sortida de l’escola trobareu alguns representants del grup venent-les.

Una part dels beneficis obtinguts anirà destinada a Humanity Wings, un projecte solidari que va néixer a l'escola amb l'objectiu d'ajudar als refugiats.

Us esperem a tots!

Us esperem a tots!