Tutorials Educamos famílies

L’escola aposta per l’aplicació Educamos com a vincle de comunicació entre el centre i les famílies. Ja sigui a través de web o de l’aplicació mòbil, les famílies rebeu tots els avisos, circulars, autoritzacions, notes i qualificacions dels vostres fills i filles a Educamos.

Us adjuntem dos tutorials que us ajudaran a conèixer el funcionament d’Educamos. Un tutorial correspon a la versió web i l’altra a l’aplicació mòbil. També us enllacem aquests vídeos-tutorials per facilitar les explicacions de descàrrega, registre i funcionament.

Amb el pas del temps, l’aplicació Educamos anirà millorant la versió. Pel que sabem, a partir del mes de gener hauria de començar a funcionar el push que ens permetrà rebre notificacions al mòbil que ens indicarà si hem rebut un nou comunicat a Educamos. També s’hi aniran introduint noves funcionalitats que anirem anunciant en el moment de l’activació.

Esperem que sigui una eina de gran utilitat i que suposi una millora comunicativa entre escola i famílies. I, com sempre, us demanem la màxima col•laboració durant aquest procés d’implementació.

Tutorials

Vídeo - tutorial app

(properament, versió en castellà)

INFANTIL (en construcció)