Workshop Presa de decisions per a famílies de 2n batxillerat, 2017-2018

A final d’aquest curs, els vostres fills i filles hauran de prendre una decisió sobre els estudis universitaris o de formació professional que voldran cursar quan acabin l’etapa de batxillerat.

Volem que aquest procés d’acompanyament en la presa de decisions també sigui compartit i és per això que, tal com es va informar a la reunió de pares del mes de setembre es realitzarà l'activitat pràctica i participativa  “Workshop: Presa de decisions” dins el marc de la Formació de Pares i Mares, a càrrec de la psicopedagoga de batxillerat de l’escola, Maite Núñez.

Les sessions es duran a terme a la mediateca de l'edifici de Mar a les 19.30 i se'n farà una per als grups següents:

Grups A, CH, EI i G - dia 7 de novembre
Inscripcions (tancades). Si esteu interessats a assistir-hi, us convidem a apuntar-vos a la tercera sessió que hem obert per aquest proper 15 de novembre.

Grups B, D, F i J - dia 14 de novembre
Inscripcions (tancades)

Per atendre la gran demanda de famílies interessades, hem obert una tercera sessió que es farà el proper dimecres 15 de novembre. Si esteu interessats a assistir-hi, ompliu el següent formulari. (inscripcions tancades)

La sessió, al igual que les altres, es farà a les 19.30 h a la mediateca de l'edifici de Mar.

Grups A, CH, EI i G - dia 7 de novembre

Grups B, D, F i J - dia 14 de novembre