Aprenem l'origen i evolució de l'home

Com cada any, des de l'àmbit de ciències, organitzem una sèrie de xerrades o enigmes en motiu de la celebració de la 22a Setmana de la Ciència a Catalunya.

Aquest dimecres 15, els alumnes de l’específica de Geologia i Biologia de 4t d’ESO vam poder gaudir de la conferencia "Origen y envolución del hombre" a càrrec del Sr. Ignacio López Ribera dins del marc de la “ciencia en primera persona” que organitza el Centre de Recursos Pedagògics del Maresme I - SE Mataró  (Departament d'Ensenyament).