La xocolatada de la geganta Anna

Dissabte 2 de desembre a les 6 de la tarda, la Geganta Anna ens convida a berenar una xocolata calenta.

La colla gegantera convidem totes les famílies de l'escola! Donarem xocolata i us deixarem portar l'Anna, el gegantó del pare Joan i els nans!!

El convit el farem al pavelló de l'edifici de Plaça. Obrirem portes a les 6 de la tarda i començarem a repartir la xocolata. Mentre berenem us deixarem agafar els gegants i cap a les 8 del vespre hi haurà ball per a petits i grans amb música del DJ convidat, en Quim Alfonso!!

Us hi esperem!

Us hi esperem!