MSI experience

MSI, la marca líder en hardware i innovació dedicat al gaming, va venir a l'escola a realitzar una jornada formativa sobre hardware per a tot l'itinerari d'FP d'informàtica.

Ens van ensenyar els seus equips portàtils, targetes gràfiques, plaques base i ordinadors de sobretaula. A més ens van explicar detalladament com funcionen els sistemes de refrigeració, les principals característiques que cal saber de les pantalles dels ordinadors i com diferenciar-les, i també les principals consideracions que cal tenir amb l'àudio en els equips de dimensions reduïdes i el software que pot millorar l'experiència.

L'acte va finalitzar amb un quiz amb premis pels guanyadors i es van repartir obsequis als alumnes. Finalment MSI, ens va oferir l'oportunitat de provar els seus equips fent una partida al League of Legends (Lol).