Quo vadis, repte assolit!

Ahir vam viure un dia especial! Després d’haver-nos passat dies treballant el primer projecte SUMMEM de 1r d’ESO, els alumnes vam poder finalitzar el procés! Aquest curs passat vam crear unes càpsules del temps per explicar qui som, què ens agrada i com és el nostre entorn. Ho vam tancar en unes ampolles i l’objectiu era enterrar-les en algun lloc perquè algun dia, d’aquí molts anys, algú se les trobi. És un treball preciós i emocionant.

Ahir finalment, representants dels alumnes (que ara ja fem 2n d’ESO) vam anar al Torrent a enterrar els nostres records. Hem quedat que d’aquí 50 any ens tornarem a trobar per desenterrar-los!