Campanyes solidàries de Nadal

Arriba un altre Nadal i, com una tradició més, l’escola es mobilitza per ajudar aquelles persones que més ho necessiten.

Sabem que moltes famílies no tenen els aliments bàsics i que el Nadal a moltes llars no serà tan feliç com el nostre. El lema d’aquest any ens marca que hem de treballar amb els “cinc sentits per la pau” per fer un món més just i, tot i que potser no  el canviarem, almenys podrem ajudar a passar unes festes més dignes a les famílies que més ho necessiten.

És per això que us animem a participar amb ganes a les campanyes solidàries de l’escola que es duran a terme del 14 al 20 de desembre: recollida d’aliments de Càritas i per al menjador de Sant Joaquim i recollida de regals de “Que NO falte de Nada”.

Els aliments que podeu portar són: llet, sucre, farina, oli, galetes, pasta, torrons, neules, llaunes de conserves... El menjar que es deixi a les recepcions del Torrent i de Plaça aniran destinats a Càritas de Mataró. A Mar podreu deixar els aliments al súper que es muntarà a la recepció i que portarem al menjador de Sant Joaquim.

“Que no falte de nada” ens demana que portem, també a les recepcions dels tres edificis, tota mena de regals nous, ja siguin joguines, roba o qualsevol regalet o obsequi que pugui fer il•lusió a un infant o adolescent. Com sempre, tots aquests regals es faran arribar als hospitals perquè els puguin repartir entre els nens i nenes que més ho necessiten.