Vídeo - L'escola amb la Marató de TV3

Al llarg de les primeres setmanes del mes desembre l’edifici de Mar s’ha implicat en la Marató de TV3. Xerrades, música matinal de la Marató, penjada de pòsters. Aquesta iniciativa solidària acabà el passat divendres dia 15 amb música, bon ambient i solidaritat.

A les hores del pati, i en diferents espais de l’edifici de Mar, nombrosos grups d’alumnes amb habilitats musicals i artístiques ens van oferir petites actuacions. Al llarg del matí també gaudírem d’activitats esportives.

Els alumnes van poder passar lliurement per les actuacions i dipositar en unes guardioles la seva aportació destinada a la MARATÓ DE TV3. Un cop fet el donatiu, els alumnes rebien un gomet que podien enganxar al pòster amb la imatge de la Marató col•locat a l’entrada de l’Escola.

Sens dubte aquesta  va ser una gran jornada de sensibilització!

Xavi Piñol
Professor de Música

410.97€

Sens dubte aquesta  va ser una gran jornada de sensibilització!

Xavi Piñol
Professor de Música