Programa d'integració escolar al Canadà

L'escola ofereix per al curs 2018-2019 la possibilitat de participar en un programa d'integració escolar en un centre High School del Canadà.
Aquest programa, promogut per Escola Pia de Catalunya, té una durada de 12 setmanes (de l'1 de setembre a finals de novembre, aproximadament) i està adreçat als alumnes que l'any vinent cursin 2n, 3r o 4t d'ESO.
El programa es basa en l'assistència diària a un High School públic canadenc, en les mateixes condicions que els estudiants canadencs i la convivència es fa amb famílies. Així, els participants s'integren en un entorn completament angloparlant, no només a través de la vida acadèmica del centre educatiu, sinó també participant de la vida social i cultural gràcies als seus amics i la família d'acollida.

Si hi esteu interessats, cliqueu aquí per conèixer tots els detalls del programa.