Els alumnes de 1r BAT ja es poden inscriure al Camí de Calassanç

Dues alumnes de 4t d’ESO estan organitzant el Camí de Calassanç, una ruta excursionista que passarà pels pobles més simbòlics de la vida del creador de l’Escola Pia, Josep de Calassanç, mentre que es fan activitats lúdiques. Aquesta iniciativa, que va néixer d’Escola Pia Catalunya i que ara aterrem a la nostra escola de les mans d’aquestes dues noies de l’assignatura d’emprenedoria, pretén animar alumnes de 1r de batxillerat a apuntar-se a aquest recorregut que uneix els diferents punts lligats a la figura de Josep Calassanç i que servirà també per alliberar-los i descansar dels estudis envoltats de natura.

El viatge es farà del 4 al 8 de juliol del 2018 i quatre professors de l’escola seran els encarregats d’acompanyar l’alumnat. La ruta anirà des de Sort fins a Lleida i els desplaçaments entre el municipis es faran la majoria a peu. La sortida serà des de Mataró i disposarem també d’una petita furgoneta on portarem el menjar i les bosses dels alumnes perquè puguin caminar més còmodament.

Ruta i activitats culturals i de lleure:

1r dia
Viatge en tren de Mataró a Sort.
A la tarda farem activitat de piragüisme.
Dormirem a Ca l’Anton

2n dia
Ruta de Sort a Peramea.
A la tarda visitarem l’estany de Montcortès.
Dormida d’acampada a l’aire lliure.

3r dia
Ruta de Peramea a la Pobla de Segur – Claverol
A la tarda visitarem el Parc de les Olors.
Dormirem a la casa de colònies de Claverol de l’Escola Pia.

4t dia
Ruta de Claverol a Tremp. Agafarem el tren i viatjarem fins a Balaguer.
Tarda lliure per conèixer millor la ciutat.
Dormirem a l’Escola Pia de Balaguer.

5è dia
Ruta de Balaguer  a Lleida. Després agafarem el tren fins a Mataró.

Els alumnes cal que portin:
- Sac de dormir i màrfega
- Calçat i muda de recanvi
- Roba d’esport i vambes per caminar.
- Llanterna o frontals
- Bossa de mà per portar les coses diàries.
- Productes higiènics personals
- Diners per qualsevol imprevist 20€
- DNI, targeta sanitària o de l’assegurança
- Banyador
- Carregador del mòbil
- Esmorzar i dinar del primer dia

El preu total és de 150€ i inclou tots els desplaçaments i transports, menjar, activitats de lleure i allotjament.

Si esteu interessats a participar-hi, només cal que ompliu el següent formulari d’inscripció abans del 15 de maig.

Ruta i activitats culturals i de lleure:

1r dia
Viatge en tren de Mataró a Sort.
A la tarda farem activitat de piragüisme.
Dormirem a Ca l’Anton

2n dia
Ruta de Sort a Peramea.
A la tarda visitarem l’estany de Montcortès.
Dormida d’acampada a l’aire lliure.

3r dia
Ruta de Peramea a la Pobla de Segur – Claverol
A la tarda visitarem el Parc de les Olors.
Dormirem a la casa de colònies de Claverol de l’Escola Pia.

4t dia
Ruta de Claverol a Tremp. Agafarem el tren i viatjarem fins a Balaguer.
Tarda lliure per conèixer millor la ciutat.
Dormirem a l’Escola Pia de Balaguer.

5è dia
Ruta de Balaguer  a Lleida. Després agafarem el tren fins a Mataró.

Els alumnes cal que portin:
- Sac de dormir i màrfega
- Calçat i muda de recanvi
- Roba d’esport i vambes per caminar.
- Llanterna o frontals
- Bossa de mà per portar les coses diàries.
- Productes higiènics personals
- Diners per qualsevol imprevist 20€