Extraescolars de festa!

Aquest dissabte vinent, dia 2 de juny, celebrem a l’escola una festa ben especial: la cloenda de les extraescolars!

Totes les famílies de l’escola esteu convidades a venir ja que, a més dels partits entre els equips de primària, de l’exhibició de judo i de poliesportiu, també hi haurà activitats guiades per a totes les edats, l’AMPA ens prepararà un esmorzar ben bo i saludable i comptarem també amb la participació dels Amics del Senegal i de Humanity Wings.

Els esportistes participants tindreu aigua, refrescos i un detall molt especial que segur que us encantarà! I atenció, perquè els monitors han preparat més sorpreses que anireu descobrint al llarg del matí. I tot això dinamitzat pel nostre discjòquei Jordi Navarro!

No us ho perdeu!! Recordeu, dissabte 2 de juny de 9 a 1 del migdia a l’escola de Plaça.