P5 al menjador de primària

Ahir dimecres 6 de juny, els infants de P5 i les seves monitores hem baixat a dinar al menjador de l’edifici de centre. Aquesta proposta es fa per conèixer millor el menjador i la seva organització.

El menjador i el menjar ens ha agradat molt i, malgrat la pluja que ha fet que no poguéssim anar al pati com els altres anys, ens ho hem passat molt bé.

La pujada cap al Torrent amb capelines i quan la pluja ja no descarregava amb força, ha estat molt divertida.

Monitores i alumnes de P5, Torrent.

Monitores i alumnes de P5, Torrent.