Pia&Go 2018 - La cursa de l'Escola Pia

Encetem un nou curs amb un gran repte col·lectiu: la PIA&GO 2018, la cursa saludable i solidària, la gran festa de tota l’Escola Pia de Catalunya.

Serà el diumenge 28 d'octubre, a Caldes de Montbui, i l’objectiu d’aquesta segona edició és superar-nos sumant quilòmetres a favor de joves en risc d’exclusió social.

Hi esteu convidats tots els amics i amigues de l’Escola Pia Catalunya: famílies, alumnes, antics alumnes, personal, col·laboradors... Podeu participar-hi corrent, caminant, a través del KM0, com a voluntaris, o acompanyant-nos i gaudint de l’ambient.

Aquest any volem arribar als 20.000 km i als 1.500 participants!! I per això ens cal la màxima implicació!

Com a novetat, entre d'altres, aquest any us hi podeu inscriure per equips.

També busquem voluntaris i empreses que vulguin col·laborar en aquest gran projecte que converteix un hàbit saludable en una gran acció solidària.

Ja us podeu INSCRIURE a través de la WEB  i seguir-nos a les nostres xarxes socials: al grup de Facebook de la PIA&GO o a través de Twitter @PIAandGO (https://twitter.com/piaandgo

També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del mail piaandgo@escolapia.cat

Continuarem informant!

Com a novetat, entre d'altres, aquest any us hi podeu inscriure per equips.

Continuarem informant!