El diari de les colònies de 4t

5 d'octubre de 2018

Estem gaudint dels darrers moments de les colònies. Que curtes que s'ha fet!!!!

Motxilles fetes, esmorzar i activitats de matí!

Hem dinat després d'un matí força tranquil. De fet, la discoteca d'ahir a la nit ens va deixar una mica baldats i aquest matí ha costat una miqueta obrir els ulls. Tot i així hem fet les motxilles (moltes gràcies mares per l'entrenament amb el sac!!!!), i a les 9 ja ho teníem tot a punt.

Hem destinat el matí a acabar el planisferi i a fer un taller dels petits animals. Després hem jugat al parc mentre esperàvem l'hora de dinar.

Ja hem vist els autobusos aparcats a l'esplanada i això ens ha posat una mica tristos perquè vol dir que s'acaben aquests dies meravellosos que hem passat!

Iaies, mames, papes, esperem trobar-vos a la porta de l'escola per ajudar-nos a portar les motxilles...

Molts petons i abraçades: JA TORNEM!!!!!!!

I, per cert, no us perdeu el vídeo de la discoteca d'ahir!

4 d'octubre de 2018

Aquest matí ens hem llevat molt d'hora molt d'hora, alguns fins i tot hem vist com començava a sortir el sol. Després de rentar-nos, vestir-nos i endreçar molt bé l'habitació ja hem sortit a jugar perquè encara era aviat i ens estaven preparant l'esmorzar.

Al matí hem fet uns jocs cooperatius, un imant amb el motiu d'un animal de bosc i un taller d'emocions. Aquestes activitats ens han ocupat l'estona fins gairebé l'hora de dinar: avui hem menjat arròs i pollastre amb amanida. Els plats han quedat ben nets però el que més ens ha agradat és el iogurt de La Carral.

Ara a la tarda ens toca el Planisferi i una gimcana intergalàctica i com que és la darrera nit que passarem aquí, tothom espera amb ànsia la vetllada de la nit per poder cantar i ballar fins a l'esgotament!

De moment el temps ha estat molt bo i tots i totes ens ho estem passant molt bé!!!

Una abraçada a tothom i fins demà!

3 d'octubre de 2018

Avui és el nostre primer dia de colònies!

Avui de bon matí hem sortit de Mataró cap a Solsona, a la casa de colònies La Carral. Les classes de 4t A i B hem sortit a l'hora, els companys de 4t C i D han hagut d'esperar una mica més. Finalment però hem arribat tots a Solsona i ja hem començat amb les presentacions dels monitors, després hem fet un campionat de futbolí i hem jugat al parc.

Per dinar hem menjat uns macarrons deliciosos!! després hem estat fent gimcanes i per berenat ens han donat pa amb xocolata. Juguem una estona més i cap al vespre ens instal·larem a les habitacions.

Pares i mares, estem tots molt bé, ens fa molt bon temps i no cal que patiu per res!

Aquí us deixem unes quantes fotos de la jornada d'avui! I també un vídeo on veureu que bé que ens ho passem mentre dinem!

Demà més!!

5 d'octubre de 2018

Estem gaudint dels darrers moments de les colònies. Que curtes que s'ha fet!!!!

Motxilles fetes, esmorzar i activitats de matí!

Molts petons i abraçades: JA TORNEM!!!!!!!

I, per cert, no us perdeu el vídeo de la discoteca d'ahir!

4 d'octubre de 2018

Una abraçada a tothom i fins demà!

3 d'octubre de 2018

Avui és el nostre primer dia de colònies!

Demà més!!