Els artístics omplen els aparadors de Mataró de Pompeu Fabra

La Unió de Botiguers de Mataró presenta "Aparadors que parlen", una activitat per commemorar els 150 anys del naixement de Pompeu Fabra.

Del 2 al 18 de novembre els establiments es guarniran amb paraules en una iniciativa en la qual col•laboren les entitats de la Comissió Ciutadana Any Fabra i els alumnes de 2n de batxillerat artístic de la nostra escola, que seran els encarregats de decorar els aparadors.

Durant aquests dies els més de cinquanta comerços que s’han adherit a la campanya, ompliran els seus aparadors de paraules del filòleg català. Tal com indica el president de la UBM, Jordi Novo, “volem relligar comerç, cultura i ensenyament per apropar l'obra del creador de la normativa catalana a la ciutadania d'una manera amena i divertida".