Festa de la geganta Anna, 2018

Aquest 17 de novembre la colla gegantera de l'escola celebra la festa de la Geganta Anna!

A les 5 de la tarda es farà la plantada de les colles a la plaça de les Tereses i a 2/4 de 6 s’iniciarà la cercavila pel centre de Mataró. El recorregut començarà a la placa de les Tereses, seguirà pel carrer Sant Josep, Riera amunt, s’arribarà al  carrer Nou,  carrer Sant Francesc d’Assís, carrer Bonaire, Riera avall, Plaça Santa Anna, Plaça Pere Joan Herrero, Camí Ral, i finalment al pavelló.

A les 7 començarà la festa al pavelló i hi haurà berenar per a tots els assistents. Cap a dos quarts de 9  acabarem la festa amb balls de les Colles i fent una entrega de recordatoris als caps de colla.

Serà un dia especial, i ens farà molta il•lusió que families de l’escola vingueu a gaudir de la festa!

Us hi esperem!!

Us hi esperem!!