Grau mitjà - Erasmus +

A LES FAMÍLIES DE GRAU MITJÀ (1r curs)

Amb la voluntat de facilitar als nostres alumnes de Formació Professional experiències de mobilitat us oferim la possibilitat d’accedir al programa Erasmus+ VET 2018-2019.

Aquest programa permetrà als alumnes de Grau Mitjà la possibilitat de realitzar pràctiques (curriculars i no curriculars) en una empresa especialitzada d’un país europeu. El programa cobreix el viatge i l’allotjament més una beca per a les despeses durant l’estada (en funció de la destinació).

Aquest projecte, l’Escola Pia de Mataró, el realitzem conjuntament amb l’Associació Mundus, una entitat sense ànim de lucre que dóna l’oportunitat a joves de participar en diverses activitats de mobilitat i voluntariat a Europa. Aquesta associació s’encarrega de la gestió del projecte, preparació dels seleccionats, contacte amb les empreses de pràctiques i organització de l’allotjament.

Els alumnes interessats hauran de seguir un procés de selecció que s’estableix a les bases de la convocatòria que podeu consultar a:

Per tal de resoldre els dubtes que pugueu tenir sobre el funcionament de l’estada i el procés de selecció convoquem a les famílies dels alumnes interessats a una reunió informativa el proper dilluns 22 d’octubre a les 19h a l’aula polivalent de l’Edifici del Mar.

Per tal de confirmar l’assistència, agrairíem que omplíssiu el formulari d’inscripció. La data límit de confirmació és el divendres 19 d’octubre.

A LES FAMÍLIES DE GRAU MITJÀ (1r curs)