MILCAPS - Recollida d'ampolles de plàstic

Els alumnes de batxillerat artístic fan una crida a totes les famílies de l’escola. Necessiten urgentment  ampolles de plàstic amb tap! Els ajudeu?

Els nostres alumnes de l’assignatura de Volum participen en el projecte MILCAPS, un projecte artístic que barreja l'art i la salut mental gestionat per l’artista i fundador de la Fura dels Baus, Marcel•lí Antúnez, i que inclou la participació de diferents entitats del Maresme i alumnes d’escoles d’art i batxillerat artístic de Mataró.

L’objectiu és acabar creant MILCAPS, una escultura gegantina d’ampolles i elements de plàstic i feta pels alumnes de la ciutat, persones que conviuen amb trastorns mentals i els alumnes artístics de Mataró.

Per fer aquesta obra necessiten ampolles de plàstic reciclades de mides diverses. És importantíssim que l’ampolla tingui el seu tap original i, a poder ser, que siguin com més gruixudes millor (ampolles d’aigua amb gas, detergents, cacaolat, bidons, etc.) i preferiblement netes.

També poden ser peces de poliuretà, suro blanc, crocs usades o xancletes de platja. Volen plàstic consistent!

Podreu deixar les ampolles a les recepcions dels tres edificis. La recollida es tancarà el 18 d'octubre.

Gràcies!

Gràcies!