Panellets solidaris

Un cop més els alumnes de Màrqueting i Publicitat i d’Administració i Finances d’FP estem preparant la campanya dels panellets solidaris. Ahir ja ens vam tancar a l’obrador de la pastisseria Sala per elaborar els panellets de pinyons.

Com l’any passat, col•locarem paradetes a les recepcions dels tres edificis i vendrem bossetes de 3 panellets al preu de 3€. Els diners recaptats els destinarem a Humanity Wings, l’associació nascuda a l’escola i que dediquen els seus esforços a l’ajut dels refugiats.

Ens trobareu els dies 29, 30 i 31 d’octubre de 14.45 a 15.30 i de 16.45 a 17.30 a les recepcions del Torrent, Plaça i Mar! Animeu alumnes, famílies, amics i coneguts a venir a fer aquest gest solidari i a endur-se una bosseta de panellets per celebrar la Castanyada!

I sobretot, guardeu l’etiqueta perquè entre els compradors farem un sorteig de productes dels nostres patrocinadors!

Us hi esperem!

Equip de Màrqueting i Publicitat i d’Administració i Finances