Workshop Presa de decisions per a famílies de 2n batxillerat, 2018-2019

A final d’aquest curs, els vostres fills i filles hauran de prendre una decisió sobre els estudis universitaris o de formació professional que voldran cursar quan acabin l’etapa de batxillerat.

Volem que aquest procés d’acompanyament en la presa de decisions també sigui compartit i és per això que, tal com es va informar a la reunió de pares del mes de setembre es realitzarà l'activitat pràctica i participativa  “Workshop: Presa de decisions” dins el marc de la Formació de Pares i Mares, a càrrec de la psicopedagoga de batxillerat de l’escola, Maite Núñez.

Les sessions es duran a terme a la mediateca de l'edifici de Mar a les 7 del vespre i se'n farà una per als grups següents:

Grups A, C, EI, GH - dia 6 de novembre - INSCRIPCIONS tancades (si esteu interessats a assisitir-hi, ompliu el formulari de la tercera sessió que es farà el 14 de novembre)

Grups B, D, F i J - dia 13 de novembre - INSCRIPCIONS tancades (si esteu interessats a assisitir-hi, ompliu el formulari de la tercera sessió que es farà el 14 de novembre)

Els formularis es tancaran quan s’arribi als 30 inscrits. Si hi hagués més demanda de famílies interessades, obriríem una tercera sessió que es faria el dimecres 14 de novembre a la mateixa hora.

INSCRIPCIONS 14 de novembre.

INSCRIPCIONS 14 de novembre.